Καλησπέρα, αν και βροχερή σήμερα η μέρα, ένα απογευματινό καφεδάκι και μια καινούργια ανάρτηση, νομίζω είναι ότι πρέπει. Αυτό είναι το πρώτο μου δαχτυλίδι από σύρμα. Την τεχνική, μου την έμαθε μια φίλη στην Αθήνα, η Τερέζα. Σας το είπα εξάλλου, στην Αθήνα όλο μαθήματα έκανα.... χαχαχα!!!!
Πίσω από κάθε κατασκευή κρύβεται πάντα μια μικρή ιστορία.
-
Χειροποίητος φιόγκος για στολισμό γάμου
Πίσω από κάθε κατασκευή κρύβεται πάντα μια μικρή ιστορία.
Για τον συγκεκριμένο γάμο, ο Άρης και η Ντίνα συνεργά...
Πριν από 4 ημέρες