Να με πάλι! Έκανα σε ένα γυάλινο βάζο, απ αυτά που χρησιμοποιούν στους γάμους για στολισμό στα τραπέζια, έκανα λοιπόν decoupage, βάφοντας το σημείο που έφτιαξα, με λευκό αστάρι και μετά εφάρμοσα την γνωστή τεχνική για το decoupage. Μπορείτε να μου πείτε ένα τρόπο, για γυάλινο βάζο που μετά θα βάλω κερί μέσα, και να μην έχει αυτό το απαίσιο αποτέλεσμα, που φαίνεται στην ποιο κάτω φωτογραφία;
Πίσω από κάθε κατασκευή κρύβεται πάντα μια μικρή ιστορία.
-
Χειροποίητος φιόγκος για στολισμό γάμου
Πίσω από κάθε κατασκευή κρύβεται πάντα μια μικρή ιστορία.
Για τον συγκεκριμένο γάμο, ο Άρης και η Ντίνα συνεργά...
Πριν από 5 ημέρες