Καλό μεσημέρι σε όλους! Μετά από 3 μήνες τα κατάφερα να κάνω μια ανάρτηση, ευτυχώς για γούρι... Ένα γουράκι λοιπόν, ρόδι χρυσό κεντημένο με χάντρες του κιλού.
Εύχομαι να είστε όλοι καλά, και σύντομα να καταφέρω να κάνω κάποια ανάρτηση ακόμα, γιατί αυτό θα σημαίνει και νέες δημιουργίες. Φιλιά!
Πίσω από κάθε κατασκευή κρύβεται πάντα μια μικρή ιστορία.
-
Χειροποίητος φιόγκος για στολισμό γάμου
Πίσω από κάθε κατασκευή κρύβεται πάντα μια μικρή ιστορία.
Για τον συγκεκριμένο γάμο, ο Άρης και η Ντίνα συνεργά...
Πριν από 4 ημέρες