Χρόνια πολλά σε όλους, εύχομαι να περάσατε καλά Χριστούγεννα όπου και αν πήγατε ή αν δεν πήγατε. Εύχομαι σε όλους μια ακόμα ποιο όμορφη πρωτοχρονιά!!!!!
Αυτό είναι ένα ακόμα γούρι, για το 2013, η βάση είναι ένα πήλινο έλατο από το lucas, όπως και όλες οι χάντρες, ε... η σύνθεση και η σύνδεση των υλικών είναι δικιά μου έμπνευση!!!!
Πίσω από κάθε κατασκευή κρύβεται πάντα μια μικρή ιστορία.
-
Χειροποίητος φιόγκος για στολισμό γάμου
Πίσω από κάθε κατασκευή κρύβεται πάντα μια μικρή ιστορία.
Για τον συγκεκριμένο γάμο, ο Άρης και η Ντίνα συνεργά...
Πριν από 4 ημέρες