Ναι λοιπόν, αυτή είναι η πρώτη μου προσπάθεια για Χριστουγεννιάτικο φαναράκι. Είπα να βάλω τις χαρτοπετσέτες στο τζάμι, έτσι όταν το φαναράκι δεν έχει αναμμένο ρεσό, τότε δεν λέει και πολλά πράγματα. Όταν είναι αναμμένο, είναι ωραίο. Και όσο φτιάχνεις μαθαίνεις, έτσι είδα ότι το λούστρο πάνω απ΄τη χαρτοπετσέτα δεν πρέπει να μπαίνει σε όλο το τζάμι (τουλάχιστον όταν είναι νερού) γιατί φαίνεται από κοντά σαν να τρέχουν νερά.
Πίσω από κάθε κατασκευή κρύβεται πάντα μια μικρή ιστορία.
-
Χειροποίητος φιόγκος για στολισμό γάμου
Πίσω από κάθε κατασκευή κρύβεται πάντα μια μικρή ιστορία.
Για τον συγκεκριμένο γάμο, ο Άρης και η Ντίνα συνεργά...
Πριν από 4 ημέρες
1 σχόλιο:
πολυ ομορφη ιδεα...!!!!!1
Δημοσίευση σχολίου