Χρόνια πολλά σε όλους, εύχομαι να περάσατε καλά Χριστούγεννα όπου και αν πήγατε ή αν δεν πήγατε. Εύχομαι σε όλους μια ακόμα ποιο όμορφη πρωτοχρονιά!!!!!
Αυτό είναι ένα ακόμα γούρι, για το 2013, η βάση είναι ένα πήλινο έλατο από το lucas, όπως και όλες οι χάντρες, ε... η σύνθεση και η σύνδεση των υλικών είναι δικιά μου έμπνευση!!!!
Πίσω από κάθε κατασκευή κρύβεται πάντα μια μικρή ιστορία.
-
Χειροποίητος φιόγκος για στολισμό γάμου
Πίσω από κάθε κατασκευή κρύβεται πάντα μια μικρή ιστορία.
Για τον συγκεκριμένο γάμο, ο Άρης και η Ντίνα συνεργά...
Πριν από 4 ημέρες
2 σχόλια:
ΚΑΛΉ ΧΡΟΝΙΑ ..αφου ακομα ειναι στην αρχή της...σου ευχωμαι καθε επυθημία σου να παγματοποιηθεί αυτήν την χρονια...με υγεια αγαπη και αισιοδοξια για ενα καλήτερο αυριο...ωραιο το γουρικο ελατό σου... φιλια..
καλως σε βρηκα, κουκλα!!! :) πολυ ομορφες οι δημιουργιες σου!!!
Δημοσίευση σχολίου